Få en sund hormonbalance

Hvad er NHT Naturlig Hormonterapi ® hos Sunde Hormoner?

Vejledning hvor Helle Læssøe arbejder helhedsorienteret ud fra dokumenteret videnskabelig forskning, som er baseret på en spyttest, som måler de frie hormoner: Østradiol, østriol, progesteron, DHEA, testosteron samt stresshormonet cortisol.

Testresultat sammenholdes med symptomer og problematikker fra et grundigt spørgeskema, som udfyldes før konsultationen. På den måde bruges din konsultation på konkret tilbagemelding og plan.

Hvad får du ud af det?
Du vil få hjælp til at genoprette din hormonbalance og genvinde din sundhed og dit velvære, ved hjælp af bioidentiske hormoner, kosttilskud samt forslag til andre hormonstyrkende tiltag. Du vil få konkrete anbefalinger, der passer til dig og din situation.

”Forskningen viser, at hormoner i balance, har stor betydning
for din sundhed samt hjælper og forebygger visse sygdomme”

Hvorfor opstår der hormonelle ubalancer?
Det er et samspil af mange faktorer som fx langvarig stress, kost og ernæring, for lidt søvn, for lidt/for meget motion, syntetiske hormoner. Derudover er vi alle dagligt udsat for 20.000 forskellige stoffer som kan have hormonforstyrrende effekter. Det er alt fra sprøjtemidler, cremer, skyllemidler, pizzapakker, vandflasker som indeholder fx thalater, parabener, digoxiner, bisphenol mm. Alt dette kan optages gennem huden, luften og gennem vores mad og drikke.

Hvornår kan NHT Naturlig Hormonterapi ® hjælpe dig?

• Ved gener i forbindelse med overgangsalderen
  • Ved stress og fænomenet “udbrændthed”
  • Ved lavt stofskifte
  • Ved migræne og hovedpine
  • Ved fertilitetsproblemer, PCO, PMS
  • Ved fibromer og cyster
  • Ved overvægt
  • Autoimmune sygdomme
  • Ved “uforklarlige” ubalancer og mangel på energi

Forløb

Helle Læssøe

Uddannet sygeplejerske og vejleder i NHT Naturlig Hormonterapi ®. Derudover uddannet Diplomleder, Master Coach- og Enneagramtræner, stresskonsulent samt underviser. Hun har samlet set beskæftiget sig med livsstilssygdomme i mere end 25 år og holder sig opdateret ved hjælp af studier, kurser og uddannelser. Læs mere på www.sundehormoner.dk.

Helle Læssøe - Sunde Hormoner

Priser

Har du spørgsmål om Sunde Hormoner eller ønsker du at komme i gang med et forløb? Så ring direkte til Helle Læssøe på tlf. 3131 5454 eller læs mere på www.sundehormoner.dk.