Effektiv og sikker behandling af pigmentforandringer

Drømmer du om en ensartet hud uden pigmentpletter? Pigmentpletter eller hyperpigmentering skyldes solskader, hormonelle forandringer i forbindelse med graviditet, p-piller, menopause eller traumatiske forandringer i huden på grund af acne eller postinflammatoriske reaktioner. Den uensartede hudfarve kan få huden til at se ældre ud, også selvom der ikke er synlige rynker og linjer.

Man skal være meget varsom i behandlingen af pigmentforandringer, så man ikke gør skade på hudens evne til at producere naturlige mængder melanin. Hos Alfa Omega bruger vi udelukkende behandlingsformer uden risiko for postinflammatorisk hyperpigmentering, som er en risiko ved for eksempel laserbehandling. Vi har opnået smukke og sikre resultater ved en skræddersyet kombinationsbehandling, hvor vi vedholdende og tålmodigt bearbejder huden med Cosmelan, peelinger og de medicinske hudplejeprodukter fra ZO Skin Health.

Før behandling med cosmelan

Efter behandling med cosmelan

Før behandling med cosmelan

Efter behandling med cosmelan

Læs mere om behandlingsmetoderne herunder:

Hos Alfa Omega er vi eksperter i behandlinger af solskadet hud og pigmentforandringer. Bestil tid til en gratis forkonsultation via vores onlinebooking eller kontakt os på tlf. 32 203 203 eller info@alfaomegaklinikken.dk for yderligere spørgsmål.